Mocht er ondanks onze grote zorg en controle bij het verzenden van een product, een aantoonbaar mankement bij ontvangst gesignaleerd worden dan kunt u altijd een verzoek indienen tot herstel of vervanging van het door u ontvangen product.
Schade die ontstaan is door het wisselen van een vizier door de klant zelf, valt nooit binnen de garantie.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@helmenonlineshop.nl.
We nemen dan binnen 14 werkdagen na het melden van de de klacht per e-mail contact met u op.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Met vriendelijke groet,
www.Helmenonlineshop.nl